Nedostavení se do přístavu je známé pod pojmem "no show" a trajektové společnosti to netolerují. Konec konců, jinému zákazníkovi mohla být rezervace zamítnuta kvůli vaší rezervaci! Zákazníkům, kteří se opakovaně nedostaví na rezervovaný trajekt, může být v budoucnosti rezervace zamítnuta. Někteří provozovatelé trajektů účtují poplatek za nedostavení se a nám nezbývá jiná možnost, než poplatek přeúčtovat na vás. Ujistěte se prosím, že datum a čas plavby rezervace souhlasí a v případě nesrovnalostí nás neprodleně kontaktujte.
Před odjezdem je běžně možné rezervaci změnit nebo zrušit bez poplatků, takže pokud možno, snažte se nás informovat o změnách PŘED odjezdem.
Jestliže se nedostavíte do přístavu včas, ale stále chcete cestovat, váš lístek musí být přerezervován na naší zákaznické lince +44(0)844 847 9000.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria