Naše týmy klientského centra a prodeje budou během období Vánoc a Nového roku k dispozici každý den, aby pomohly se všemi vašimi potřebami s trajekty a Eurotunelem.
Níže naleznete náš časový harmonogram. Všechny časy jsou zobrazeny v časovém pásmu GMT.
Běžná otevírací doba 06:00 - 23:00 od pondělí do neděle. Rezervace lze provést on-line 24 hodin denně.
06:00 - 21:00; k dispozici operátoři v anglickém, ruském, polském, rumunském, italském a řeckém jazyce
08:00 - 20:00; k dispozici operátoři v anglickém a ruském jazyce
08:00 - 20:00; k dispozici operátoři v anglickém, polském, ruském a německém jazyce
06:00 - 23:00; k dispozici operátoři v anglickém, polském, německém, ruském, českém, slovenském a rumunském jazyce
06:00 - 23:00; k dispozici operátoři v anglickém, polském, českém, slovenském, rumunském a německém jazyce
06:00 - 23:00; k dispozici operátoři v anglickém, polském a rumunském jazyce
06:00 - 23:00; k dispozici operátoři v anglickém, polském, rumunském, českém, slovenském, německém, italském a řeckém jazyce
06:00 - 21:00; k dispozici operátoři v anglickém, polském, rumunském, českém, slovenském, německém, italském a řeckém jazyce
08:00 - 20:00; k dispozici operátoři v anglickém a polském jazyce
06:00 - 23:00; k dispozici operátoři ve všech jazycích.
Pokud máte dotazy mimo tyto hodiny, kontaktujte nás prosím na naší webové stránce, tyto otázky budou vyřešeny při opětovném otevření kanceláře.
Nezapomeňte také, že rezervaci také můžete provést v naší Freightlink aplikaci 24/7/365.