DFDS nedávno zaznamenalo zvýšení počtu řidičů, kteří neprokazují podrobnosti o naloženém zboží v přístavu při odbavení před přepravou.
V některých případech byly poskytnuté údaje v CMR velmi omezené nebo nejasné a v některých případech byly uvedeny pouze "palety" nebo "krabice". To vedlo k tomu, že operační tým DFDS nebyl schopen identifikovat zboží.
DFDS by chtěla zákazníkům připomenout, že je důležité poskytnout úplné podrobnosti pro bezpečnost a ochranu zdraví.
Aby byl proces odbavení účinnější a aby nedošlo k zpožděním, nezapomeňte, uvést podrobné údaje o zboží s legálně požadovaným prohlášením o nebezpečných nákladech, pokud je to nutné .
Nesplnění těchto požadavků může vést k odmítnutí nákladu k přepravě nebo zpožděním.
Máte-li jakékoli dotazy ohledně toho, jakou dokumentaci potřebujete na odbavení, podívejte se na průvodce dokumentací nebo kontaktujte náš zákaznicky servis.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria