Důvodů, proč GMR nemusí být při odbavení platný, může být několik. Nejčastější důvody a způsoby jejich nápravy jsou následující:
Zákazník musí zkontrolovat, zda má správný referenční kód celní deklarace pro daný typ pohybu.
Zákazník musí zkontrolovat, zda má správný referenční údaj v celní deklaraci a zda je tento údaj pro daný pohyb jedinečný.
Registrace vozidla se neshoduje s registrací vozidla v GMR. Je třeba aktualizovat GMR v generátoru přístavních pasů Freightlink a uvést správnou registraci vozidla.
ID přívěsu se neshoduje s identifikátorem přívěsu v GMR. Je třeba aktualizovat GMR v generátoru přístavních pasů Freightlink a uvést správné ID přívěsu.
Zkontrolujte, zda byl zvolen správný směr jízdy a typ deklarace.
GMR není ve správném stavu pro odbavení. Před návratem do přístavu je třeba aktualizovat GMR v generátoru přístavních pasů Freightlink
GMR již bylo odbaveno. Nelze jej znovu použít. Před návratem do přístavu je třeba aktualizovat GMR v generátoru přístavních pasů Freightlink novým GMR.
GMR nebylo nalezeno v systému GVMS. Budete muset zkontrolovat, zda jsou informace poskytnuté vašemu dopravci správné.
Bez GMR se nemůžete nalodit. Musíte se obrátit na přepravní společnost a požádat ji o kopii GMR.
Pomocí generátoru přístavních pasů Freightlink můžete začít vytvářet GMR a další přístavní pasy.