
Důvodů, proč GMR nemusí být při odbavení platný, může být několik. Nejčastější důvody a způsoby jejich nápravy jsou následující:
ID celní deklarace neexistuje
Zákazník musí zkontrolovat, zda má správný referenční kód celní deklarace pro daný typ pohybu.
ID celní deklarace již bylo použito v jiném GMR
Zákazník musí zkontrolovat, zda má správný referenční údaj v celní deklaraci a zda je tento údaj pro daný pohyb jedinečný.
Poskytnuté ID vozidla se neshoduje s ID GMR
Registrace vozidla se neshoduje s registrací vozidla v GMR. Je třeba aktualizovat GMR v generátoru přístavních pasů Freightlink a uvést správnou registraci vozidla.
Poskytnuté ID přívěsu se neshoduje s ID GMR
ID přívěsu se neshoduje s identifikátorem přívěsu v GMR. Je třeba aktualizovat GMR v generátoru přístavních pasů Freightlink a uvést správné ID přívěsu.
Tento typ deklarace nelze použít pro tento směr jízdy
Zkontrolujte, zda byl zvolen správný směr jízdy a typ deklarace.
Nelze pokračovat – ID GMR není připraveno pro vstup do přístavu
GMR není ve správném stavu pro odbavení. Před návratem do přístavu je třeba aktualizovat GMR v generátoru přístavních pasů Freightlink
ID GMR je již odbaveno u HMRC
GMR již bylo odbaveno. Nelze jej znovu použít. Před návratem do přístavu je třeba aktualizovat GMR v generátoru přístavních pasů Freightlink novým GMR.
ID GMR se nepodařilo u HMRC najít
GMR nebylo nalezeno v systému GVMS. Budete muset zkontrolovat, zda jsou informace poskytnuté vašemu dopravci správné.
Dopravci nebylo předloženo GMR.
Bez GMR se nemůžete nalodit. Musíte se obrátit na přepravní společnost a požádat ji o kopii GMR.
Pomocí generátoru přístavních pasů Freightlink můžete začít vytvářet GMR a další přístavní pasy.